Стратегія позиціонування бренду

Стратегія позиціонування бренду

Створення та позиціонування бренду

Під позиціонуванням бренду розуміють цілісний його образ у свідомості споживачів.

Система маркетингових коммунікацій відображає філософію та основну ідею бренду. Розробка стратегії позиціонування відбувається з врахуванням ряду факторів впливу:

  • Призначення продукту або послуги, користь, що вони несуть споживачу
  • Основна цільова аудиторія бренду
  • Переваги цього бренду над конкурентами, в чому вони полягають

На основі визначених концепцій, навчальних даних факторів і базується бренд. Позиціонування в маркетингу — задача визначення позиції серед конкурентів і має підзадачі:

  • Визначення позицій серед конкурентних товарів
    
  • Місце нового продукту серед вже існуючих
  • Формування у головних споживачів образа, відмінного від конкурентів

Розробка стратегії позиціонування бренду

Розробка стратегічного позиціонування бренду може бути здійснена поетапно:

  • Визначення продукту (ніші в бізнесі)
  • Формування вигод для споживача
  • Визначення переваг і недоліків бренду перед конкурентами
  • Підсумок розробки - перелік умов позиціонування.

Розробка або перегляд позиціонування бренда вам необхідні, якщо:

  • Не сформовані безперечні переваги над конкурентами
  • Попит на ваш продукт недостатньо високий
  • Ви не точно знаєте цільову аудиторію вашого продукту

Позиціонування бренду напрямую пов'язане з обранням даного бренду спроживачем та розглядаєтьмя за кількома напрямками. Правильне позиціонування вказує на те, чи товар чи послуга викликають необхідні асоціації та реакції у споживача та чи товар продається.

Замовити стратегію позиціонування бренду

Наші спеціалісти зможуть розробити для вас позиціонування бренду на ринку. Для цього зверніться до нас будь-яким для вас зручним способом.

Обговорити новий проєкт

 
введіть текст з картинки
9 + 4 =
* Ваші особисті дані не будуть передані третім особам

Повідомлення в Oksis

введіть текст з картинки
7 + 2 =
* Ваші особисті дані не будуть передані третім лицям