Створення та позиціонування бренду
Під позиціонуванням бренду розуміють цілісний його образ у свідомості споживачів.
Система маркетингових коммунікацій відображає філософію та основну ідею бренду. Розробка стратегії позиціонування відбувається з врахуванням ряду факторів впливу:
- Призначення продукту або послуги, користь, що вони несуть споживачу
- Основна цільова аудиторія бренду
- Переваги цього бренду над конкурентами, в чому вони полягають
На основі визначених концепцій, навчальних даних факторів і базується бренд. Позиціонування в маркетингу — задача визначення позиції серед конкурентів і має підзадачі:
-
Визначення позицій серед конкурентних товарів
- Місце нового продукту серед вже існуючих
- Формування у головних споживачів образа, відмінного від конкурентів
Розробка стратегії позиціонування бренду
Розробка стратегічного позиціонування бренду може бути здійснена поетапно:
- Визначення продукту (ніші в бізнесі)
- Формування вигод для споживача
- Визначення переваг і недоліків бренду перед конкурентами
- Підсумок розробки - перелік умов позиціонування.
Розробка або перегляд позиціонування бренда вам необхідні, якщо:
- Не сформовані безперечні переваги над конкурентами
- Попит на ваш продукт недостатньо високий
- Ви не точно знаєте цільову аудиторію вашого продукту
Позиціонування бренду напрямую пов'язане з обранням даного бренду спроживачем та розглядаєтьмя за кількома напрямками. Правильне позиціонування вказує на те, чи товар чи послуга викликають необхідні асоціації та реакції у споживача та чи товар продається.
Замовити стратегію позиціонування бренду
Наші спеціалісти зможуть розробити для вас позиціонування бренду на ринку. Для цього зверніться до нас будь-яким для вас зручним способом.